Siden blev ikke fundet (fejl 404)

Det ser ud til at den side du søger, ikke kan findes.
Gå tilbage eller klik her, hvis du vil gå til forsiden.

Er du klar til at tage kørekort?

Tilmeld hold her

Udfyld formularen på siden for at forespørge om tilmelding til holdstart.

Afbudsregler

• Teori- og køreprøve senest 8 dage før prøven.
  • Glatbane: Afbud senest 8 dage før kørsel.
  • Manøvrebane: Afbud senest 4 dage før kørsel.
  • 1.hjælpskursus: afbud senest 8 dage før kurset.
  • Kørelektion: Afbud senest kl. 12.00 dagen før kørslen.

Nogle felter er ikke udfyldt korrekt

Køreskole med stor tilfredshed

"​Jeg har været med på dette hold, og det var en super god oplevelse. Der var styr på det fra start til slut - trods corona. Kan til enhver tid varmt anbefale Jan og Sydamagers Trafikskole"

- Nanna Krogh

"Jeg er virkelig glad for den tid, som jeg har haft på Sydamagers Trafikskole. Det har været en virkelig god oplevelse med teorien og med Jan. Jeg kan varmt anbefale Sydamagers Trafikskole for andre"

- Dittemarie Pedersen

"​Har ikke andet end pæne ord at sige. Kan kun beskrive Jan og mit forløb hos Sydamagers-trafikskole med yderst positive ord. jan har givet mig en tryghed ved at køre bil - tak."

- Mathilde Yttesen

"​Jeg har ikke andet end rosende ord til Sydamagers Trafikskole. Kørelærerne Jan og Mahadhi er begge ekstremt kompetente, venlige og gode til at lære fra sig. Derudover tager de ekstremt meget hensyn til, at man også har en travl hverdag ved siden af, og teori- og kørelektionerne planlægges i høj grad ud fra dette."

- Isabella Wood-Pedersen

"hej starte hos jan efter en and kørelære og kom til prøve og bestod med det samme og til køreprøve d 12/12/12 og bestod den han er en god kørelære og rigtig flink​."

- Mette

Bliv køreklar med Sydama'r

Om køreskolen

Det er Sydamagers hyggeligste køreskole, der er beliggende i Dragør (Søvang).

Der fokuseres på hvert enkelt individ og teori er altid i elevens tempo.

Kontakt os

Sydamagers Trafikskole